Bonny-Bock Kft.

Kiadásai bevételt termelnek.

Rólunk

Nyitólap / Rólunk

Tartalomjegyzék

Rólunk

Mivel úgy gondolom, egy kisvállalkozás szellemiségét, működésének mikéntjét, a képviselt értékeket első sorban annak vezetője határozza meg, ezért mielőtt az Ügyfeleink által írt ajánlásokat közzé tenném, álljon itt néhány sor rólam.

Eredeti végzettségem programozó, rendszerszervező. Programozói végzettségemet az ország első számítástechnikai szakközépiskolájában szereztem meg, akkor még Hámán Kató Számítástechnikai Szakközépiskolának hívták, később Kalmár László, manapság Bláthy Ottó Titusz néven ismert. Rendszerszervezésből a SZÁMALK-nál szereztem Oklevelet.

A nyolcvanas években az akkor egyetlen országos hálózattal rendelkező vállalatánál (SZÜV) kezdtem el az eredeti szakmámban dolgozni. Második gyermekem születése után döntöttem úgy – mivel az otthon töltött két év alatt nagyot változott a számítástechnika világa – hogy váltok.

Először képesített könyvelői, majd mérlegképes könyvelő végzettséget szereztem. Ekkor döntöttem el azt is, hogy önálló vállalkozóként folytatom tovább a munkát.

1997-től egy több milliárdos forgalmú, német tulajdonú, épületgépészettel foglalkozó cégnél dolgoztam mint a cég főkönyvelője. A nagyvállalati szemléletet, a kontrolling fontosságát itt sajátítottam el, valamint itt vált részemmé a németekre jellemző precizitás, rendezettség, rendszerezettség is.

2005-ben egy volt iskolatársam keresett meg azzal az ajánlattal, hogy társuljak vele és hozzunk létre egy könyvelő irodát. Ez a cég volt a Soft Consult Kft.

Itt kezdtem el igazán vállalkozás fejlesztéssel foglalkozni, rájöttem, ahhoz, hogy a könyvelő irodánk fejlődni tudjon, nem elég, ha szakmailag jól felkészült vagyok. Hiszen cégvezetőnek kellett elsősorban lennem. Ezért beiratkoztam egy marketing képzésre, ahol marketing menedzser végzettséget szereztem. Ezt a megszerzett tudást azóta folyamatosan fejlesztem és ügyfeleink javára is kamatoztatni tudom.

2014-ben elhatároztam, hogy eladom cégtársamnak az üzletrészemet és ismét saját vállalkozásomban, a Bonny-Bock Kft-ben, önállóan folytatom tovább a munkát. A különválás legfőbb oka az volt, hogy míg cégtársam milliárdos forgalmú, nagyvállalati jellegű irodát szeretne építeni, számomra a kisebb, „Ügyfél központú” könyvelőiroda az ideális.

Személy szerint kiemelten fontosnak tartom az ügyfeleinkkel a személyes kapcsolattartást, ami egy nagyvállalati szervezeti rendszer keretében kivitelezhetetlen. Tapasztalatom szerint a mikro- és kisvállalkozásoknak nagyon nagy szükségük van erre a személyes kapcsolatra, a folyamatos tanácsadásra, arra, hogy szinte bármikor elérhető legyen számukra a könyvelőjük. Ezt pedig nagyvállalati keretek között nem lehet megoldani.

Fontos továbbá számomra az is, hogy azok a kollégák, alvállalkozók, akikkel együtt dolgozom, csapattagnak, a cég fontos tagjának érezzék magukat, hogy közösen formáljuk a cég arculatát egy közös cél, az Ügyfeleink elégedettsége érdekében.

Miskei Ildikó

Az alábbi ajánlásokat azoktól az ügyfeleinktől kaptam, akikkel az elmúlt évek során együtt dolgoztam, akik élvezhették ennek a személyes kapcsolattartásnak minden előnyét, természetesen megfelelő szakmai felkészültségünk mellett.

Referenciák

"Rendkívül segítőkész, barátságos csapat, élmény velük együtt dolgozni! Tudásuk naprakész, pontos, szívesen kérek tőlük tanácsot adózási vagy akár munkaügyi kérdésekben."

Hollós Dániel, gazdasági vezető

"Miskei Ildikó szakmai tapasztalata és emberi hozzáállása rendkívüli. Az első találkozásunk után nem volt kérdés számomra, hogy a könyveléssel őket bízom meg. Náluk valóban azt éreztem, kiemelt ügyfél vagyok. Új cégem megalapításánál minden kérdésemmel, problémámmal bármikor fordulhatok hozzájuk. Egyedi segítséget kaptam tőlük, hasznos tippekkel és nem futószalag instant megoldást. Precíz munkavégzésükre, a határidők betartására mindig számíthatok."

Hegedűs Nóra , ügyvezető

"… Persze elfogult vagyok, hiszen kora ifjúságunk összefonódott az Ügyvezetővel. De első szóra elvállalták a Stúdió 11 zenekarnak a frissen alakult kulturális területen tevékenykedő társadalmi szervezetünk könyvvezetési kötelezettségeinek ellátását, azonnal kitanulva az erre vonatkozó sajátos szabályozást! Nyugodtan kereshetünk egy régi melódiát, egy újabb harmóniát - beszámolási kötelezettség, államháztartási kapcsolatok: rendben!"

Tóth Gyula, alelnök

"Évek óta dolgozunk együtt. Nekünk „csak” bérszámfejtést végeztek, de „csak erre” is ajánlom Mindenkinek. Irodánknak én vagyok a könyvelője, tanultam a bérszámfejtést, tb ügyintézést, stb. is, de állítom, hogy a bérszámfejtés egy külön szakma. Folyamatosan képzem magam, mint mások is, szinte már nem győzöm az állandó változások követését. A bérszámfejtés terén történt változásokba már nem is marad időm, hogy belemélyedjek, de teljes biztonságban érzem magam, hisz elvégzik ezt helyettem.

Ajánlom sok könyvelő társamnak is Nagyon sok olyan buktatója van, amire már csak egy ellenőrzés, büntetés után jönnek rá. Sokan gondolják most azt, hogy ne sértegessem, ő ért hozzá. Nem rájuk gondoltam, hanem akik nem képezik magukat folyamatosan, napra készen, ezen a területen is,

Akik, több fős cégeknek könyvelnek, bízzák szakemberre a bérszámfejtést! A Bonny-Bock naprakész, korrekt, kedves és segítőkész munkatársakkal végzi a munkáját."

Szikszay Judit, gazdasági igazgató

"Az iroda munkatársai segítőkészek, szakmailag jól felkészültek és pontos munkát végeznek. Bevallások határidejét betartják és amennyiben szükséges, ügyfélre szóló szakmai tanácsadást is végeznek. Tájékoztatnak az adó- és könyvelési jogszabályi lehetőségekről és az ügyintézés előtt a partnerükkel megbeszéltek alapján járnak el. Számlát - jogszabály alapján – kérés nélkül biztosítanak szolgáltatásaikról. A könyveléseikért és leadott bevallásaikért felelősséget vállalnak.

Személy szerint már többször kértem tőlük tanácsot interneten, telefonon és mindig készségesen segítettek..

Amíg saját céggel rendelkezem, addig nem tervezem velük a szakmai kapcsolatot megszüntetni, mert maximálisan meg vagyok elégedve munkájukkal."

Kassai Gabi , ügyvezető

"2009-ben kerültem egy több, mint 50 éves cég vezetői posztjára és 2 hónapom volt arra, hogy új könyvelőt válasszak szövetkezetünk számára. Több könyvelővel illetve céggel is volt alkalmam beszélni, némelyek semmilyen információt nem kértek vállalkozásunkról, voltak, akik az eddigi díjazás többszörösét kérték.

Már az első találkozás igen gyümölcsöző volt, hozzáértő és lényegre törő kérdéseket kaptam és a gyorsan érkező árajánlat is kedvezőnek bizonyult, így választásom rájuk esett.

A pontosság és a precízség mellett olyan kedves személyeket ismertem meg, akikkel öröm együtt dolgozni."

Kerekes András, szövetkezeti elnök, ügyvezető